Utgång..

Det blir att gå ut och snart. Vill dansa as mycke, men jag har ont i magen igen..... Tror det kan vara magkatarr för om jag äter nåt som starkare då gör det jätte ont!!

Får se ger det en chans till sen får jag ta mig till Den bästa sjukvården :-( Vill helst undvika det..... Allt ska hända mig.. Inte konstigt att man blir trött på livet i mellanåt..... 

Sen är det så att jag som är ärlig o talar om saker som hänt för all skit på jobbet, tycker det är så jävla orättvist. Tycker inte nån ska få en massa guldkanter/stjärnor och behandla några som skit! Gör man fel i att berätta hur det ligger till??!! Tycker inte det, men andra blir så jävla sura för man inte orkar ta en massa skit o se några få en massa beröm fast dem är falska bakom ryggen!!!!!
Orka med!!!

Nej innan jag blir för fördjävlig ska jag sluta för nu!!!!

Jag har en massa vänner o bekanta, dem vet hurdan jag är på Riktigt!!!!! 

Kram o puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0