Vaken, men ändå inte!

Jag känner mig sliten idag!
Ska väl åka o jobba ett par timmar, sen åker vi till T-hälla för att hämta upp pojkarna. Min syster kommer nog också hit ett tag, sen ska hon kanske träffa Totte. Han e en liten söt kille, hoppas det håller mellan dem denna gång. Till o från förhållandet hehehheh. Puss på er!!!!

Nej nu ska jag läsa folket (morgontidning) för sista morgonen, den slutar nämligen komma nu. Känns inte aktuellt att fortsätta med den nu när julklapps premunationen är över...... Hinner ju inte läsa den så noga iallafall..... Inte ens lösa Sudokun, då e det verkligen inte värt. :-)


Lillgrabben ska sitta här 10 min så han kommer igång sen e det bara att dra iväg.

Återkommer senare. Kram/ Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0