Bakningen är avklarat :-)

va goda mina egna bullar var denna gång, brukar tycka andras bullar smakar bättre :-)

     

Jag kavlar ;-)                     Plattar till lite                      Bullarna jäser nr2.           FÄRDIGA!!!!!!

Måste ha lite bildbevis för detta händer inte så ofta i detta hem. Men ska försöka baka lite oftare.... Vart så lyckade idag så man blir hur stolt som helst :-) *skryter*

Vi har idag beställt begravningsblommor , det vart ett hjärta (bild kommer senare) med kort där det står : 
Vi saknar dig  Det kändes tungt fick tårar i ögonen ett par ggr, men kände lite stress vi kom inte från butiken förrens 20 över 19.. Lite pinsamt men jag kom på att jag ville göra det idag för att få det gjort, tyvärr. Det e så jobbigt så när jag känner att nu "klarar" jag det måste jag bara göra det, så att säga...

Sen har vi haft min syster M här o Sirpa o flickorna, sen lite senare på kvällen kom Riku förbi. länge sen roligt att prata ut med honom... Så bra på o lyssna, vi har stöttat varandra många ggr..

Imorn ska Kev till sin pappa (11-18) ska iväg till nån av mina vänner klarar ej av att vara ensam just nu, knappt annars heller och speciellt inte nu.. Jobbigt detta!!!!

Ha det bra gott folk, nu ska jag vara lite utan denna dator, o sen sova :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0