Barn på nytt

blir man när man hoppar o springer omkring med en bikini vilken e perfekt upptill!!! Först kastade vi tennisboll till varann uppe på land sen gick vi ner i vattnet, efter en stund vart ju vattnet varmt o JAG bada!!!!! Premiär för i år!!! Försökte lära Kevin att simma men inte riktigt än han får lite av panik så han glömmer att använda händerna plaskar bara
med fötterna ;-)



Vi var både till Mälarbaden och Sundbyholm idag. Men i Sundbyholm var det inte lika kul :-D Däremellan var vi till pappa, jag fick sagt saken jag ville säga... Hoppas allt ordnar sig till det bästa!! Pappa var inte riktigt pigg idag, min lilla älskade pappa!



Gott med kaffe/saft o vaniljglass o jordgubbssylt...

Denna dag var så perfekt, förrutom lite tankar o funderingar... Men allt kommer nog ordna sig...

Ha en perfekt fredag kväll/natt.... Ha det bäst! Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0