Barnledig

10.00-18.30 idag (måndag). Då hann jag åka o fika hos Sirpa o tjejerna, sen storhandla med syrran, åka till skogen o plocka blåbär (otacksamt, det tar så lång tid) Heidi o sen till slut Tarmo. Åkte även o plocka upp Seija från skogen.

Vi beställde Kryssning åt mina syskonbarn deras farmor o mig o Kev. ca 862 kr för buss o resan/hytt lagom pris. Sen får vi se hur jag gör me mat, gott med buffe. Ska annars äta i Helsingfors innan vi ska hemåt igen :-) Det ska bli Världens roligaste resa. Vill så gärna åka med mina syskonbarn, behöver umgås med dem o Kev älskar sina kusiner, Tommy o Ralle som han säger :-) Måste åka på kryssning med mina systrar hade jag tänkt eller iallafall Marielle. Bjuda henne i höst ;-) iallafall stå för resan :-)

Nu snart ska jag sova redan 1.40...

Beställde 100 st bilder på Fuji för 29kr rekommenderar genom Jacqueline :-) Ska se om min mamma vill beställa bilder också så billigt ju :-)

Nej nu e jag trött. Längtar till kryssningen komma bort från stan ett tag igen....

Sov gott o lev livet den kommer ej i repris! <3

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0