Dagen i bilder.

                                                

Kevin tar verkligen i för att kasta iväg brödbiten, han var inte rädd för änderna, men det var tjejerna eller iallafall Melissa jag förstod inte varför, men hon berätta att hon blivit biten som liten, I BAKEN. Men det har jag med av en häst, aj vad ont det gjorde. hahaha

Sen från Stadsparken åkte vi (med bil) och tog ut pengar, sen mötte vi upp Rainer o hans barn. Mot Flen o Sagostigen....

                                                                 
   

                                                                     

Lite av dem bilderna jag tog på Sagostigen finns ett antal till....

Vi kom hem sen vart det kebabtallrik ggr 3 o sen till Kjula..



Min älskade väninnas bebis Vilmer:



Kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0