Händelserik helg

I lördags var vi som bekant till Vilsta på brännboll med kompisar från förr. Jag, Kev, Mellis o Ella cyklade!! dit. Vad skönt det var.... Inte alls långt....


   
   

Vi ska ju ta nån grillkväll o lite "supakväll" sen senare innan höstens mörker o kalla vindar tar fart. Det e ju så kul o prata gamla minnen o träffa nya bekanta med. Det fanns en jag tyckte var rätt speciell... Vi kom hem efter 22.00 för vi var till M o E efter brännboll o bad. Barnen åt pasta o sprödbakad fisk o vi vuxna åt en tonfiskssallad, gott...

På söndagen var vi i Parken Zoo och såg Hujeda mej và många sånger med bl a Linus, Bianca o Benjamin Wahlgren, Mimmi o Frida Sandèn, Kim Sulocki o Sara från Bolibompa. Det var as bra, mycke pga artisterna..


  

Kevin va så söt, han vann ett halsband satt på den runt halsen på sig först, sen tog han av sig den o sa:
- Mamma jag valde grön färg på halsbandet för jag vet att det e din favoritfärg. Gullebarnet då :-) Sen gav han den till mig..

Efter föreställningen skjutsade vi hem Ann-Marie o barnen. Bjöds på läsk o kaffe. Tackar....

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0