Härligt väder..

Jag tycker nog att vädret är på väg till bättre nu. Hoppas man får användning av den nya bikinin snart. Kunde ju inte använda den i Finland heller...

I helgen var vi ute på Time rätt ok, men man såg endast 3-4 pers man "kände", rätt dåligt :-D Det var roligt att gå ut me Sirpa, första gången. Mamma o Marielle var barnvakter här hos oss. Sen igår var hon med mig o Kev till Parken Zoo o kollade på djuren o EMD!!!



Om ni kollar riktigt noga så ser ni bebisen, tänk föräldrarna e typ 40 år gamla

Så söta små killingar ...

Kevins hand vs Tigers tass

Halmkastning :-D



Snygga killar i EMD Erik.Mattias o Danny. Charmiga o söta...

Vi åkte till Maxi o köpte det sista vi skulle äta till middag, sen till Sirpa. Vi gjorde Stekt fisk, färsk potatis, remouladsås o sallad. Nyttigt o gott. Vi kom hem efter 21.00. Härlig dag o kväll vart det i helhet!!!

Idag ska vi nog åka o kolla om nån bebis e hemma. Eller får se hur vi gör.
 Imorn får jag packa med lite saker åt min son, för han ska vara med sin pappa o familj 2 dgr dem ska åka till Kolmården, roligt för barnen :-D Om jag inte städar idag gör jag det imorn efter Kev åkt, eller jag gör det sen nångång :-)

Ha en trevlig o skön måndag!!! 3 veckor kvar på semestern gissa om jag njuter!!?? Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0