Hemma är bäst

men om man frågar mig då e det så att jag glömmer alltid köpa frukost som t ex nu när vi var på semester då hade jag ju bara bröd i frysen o flingor i skåpet. Inge pålägg, inge jogurt, inga ägg, inge mjölk, inge...... ja ni förstår kanske helt desperat alltså... Min älskade syrra sov här så jag kunde ta bilen till Hemköp o köpa en massa gott.
Vattenmelonen jag köpte åt vi upp efter frukosten utan problem, gott just nu.....

Vi var hemma, först tänkte vi bara vara hemma o softa men ni känner mig (kanske) jag kan ju inte ligga på soffan hela dagen, tyvärr... Så vi tog bilen o åkte till mamma o Marielle, där gjorde jag en kycklingpasta-sallad, av den grillade kycklingen jag köpte i morse, det vart jätte gott.

Vi fick lite bråttom o få se lilla Vilmer, så söt!!!! Vad jag e sugen på en bebis, men om jag inte får några fler egna då får jag gosa med andras bebisar.. Man måste få drömma ju hehe.... Men jag har Världens bästa son så jag är nöjd med det också!!!!




ser ju ut att han vinkar heippa!! hehe....

Så heippa för ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Pluttis bebis! Gullig. Gud vad fort de växer Adrian känns redan så mycket större!

2009-07-10 @ 07:59:28
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0