hos KusinJohn o hans gulliga familj

Vi åkte från Anne idag, så Kev e mer än nöjd för han har ju en syssling han gillar att leka med här. Vi har ätit redan, men vi ska äntligen få grillat snart.... Anne o dem grillade efter 23.00 igår kväll gissa om jag orkade vara med?? svar: Nej... Vi ska sova här en natt o imorn lämnar John o Pieti oss tillbaks till Anne o co....

Jag o EllaReeta har sjungit lite SingStar o killarna har lekt sjörovare, med bilar o spelat FOTBOLL annars vore det lite konstigt... Jag var tidigare också till affären med kusin.... Några livsmedel är jätte dyra jämnfört med Sverige. Som riskakor kostar ca 13,90 i Sverige här kostar dem 2,89 e.. Hur dyrt som helst!!!!! tur att man kan vara utan dem, annars skulle jag varit lite chockad att behöva betala en hel "förmögenhet" för några riskakor.....

Snart kommer Mia hem från jobbet så då blir det att grilla o ha det bra.... :-D

Hörs nån annan dag. Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0