Malmamarken o camping

Igår kändes dagen jätte jobbig, men då kom Melissa o Ella hit o sen vart man lite piggare. Skulle ha åkt till Roma men Sirpa bjöd oss på lunch istället, Tack!!!!



Kevin ville ha en hjälm, han minns verkligen vad mitt ex Stefan sa till honom när vi lärde honom att cykla..
- Du måste först lära dig att cykla innan du FÅR en egen motocrosscykel.
Jag vågar ju inte köpa en åt honom så han får helt enkelt nöja sig med sin nya cykel, den kan man också racea med :-)



Thelma, Tristan o Kevin, så skönt att bara vara äta bigarroer o "marknadschips".
Kevin visar även stolt upp sina nya Pokemonkort :-)



Jag håller i lilla Vilmer så söt!!



Moa våran egna lilla "Pippi Långstrump".



Emelie, sötisen själv, vad roligt vi hade igår du jag o Marielle riktiga fjortisar.



Kevin Borg, charmig. Vi orkade inte köa för autograf, men det kanske kommer återkommande tillfällen.






Vi åkte varsin karusell Den jag åkte vågade jag knappt tro var så läskig. Men det var kul o TACK Tarmo för att du bjöd oss på karusellerna!!!! Han ville se oss lida hahaha... nej skämtosido...



Älskade DEX får avsluta våran härliga dag..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0