Sagostigen o mata änderna





Om Sagostigen

Ett riktigt sagoland mitt i Sörmland

Sagostigen ligger mitt i Sörmland i närheten av orterna Malmköping och Hälleforsnäs i Flens kommun.

Sagostigen öppnades 1966 av familjen Storm. Utmed naturstigar runt en gammal bondgård byggdes små röda stugor upp där olika sagor för barn, från Bröderna Grimm och H C Andersen till nordiska folksagor, visas upp.



Vi ska snart cykla till Stadsparken där änderna ska få mat av mig, Kev o Ellis... Det ska bli så roligt att få göra lite småutflykter med barnen o även Ralles pappa o co... Han verkar så jordnära o snäll!!

Ringde även Comhem och meddelade dem nya kanalerna. Jag måste byta bort Hallmark ( älskar den kanalen) o Kevins favorit Jetix,  dem kanalerna upphör i Comhems utbud :-( Men kommer nog gilla dem nya kanalerna hoppas jag.

Kommer säkert en massa foton från dagens händelser ikväll eller nåt :-)

Måste rusa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0