Saknar mammas lillkille...



Kevin e på semester med pappa o co. Han kommer hem på torsdag (2 nätter) känns jobbigt!!!

Idag har vi varit till Heidi o co, sett Dex "The Boss" <3, åkte med till Ortopeden. Sen plockade vi upp Marielle o åkte till Storstan o lämnade över Kev till sin pappa. Sen fika hos Tarmo, världens goaste Finska blåbärskaka.
Sen åkte vi till TunaPark där M köpte 2 klockor fr. Guldfynd (50%) o lite annat.

Vi kollade på "Changeling" bra men sorglig o lite sjuk film. Att det finns folk till att kunna göra otäcka o elaka saker mot andra, f*n vad jag hatar allt med våld o elakheter att göra... J*vla skit människor!!!

Jag kunde ha varit på Harrys men kom på det lite sent :-)) Inget jag saknar heller för den delen, hinner ut imorn om jag orkar/vill...

" Vill hitta!!!!!"

Hörs imorn tror jag eller torsdag....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0