Shoppa e roligt

vi var till Tuna Park Gina o skopunkten.

    Gummistövlarna              Coola gympaskor

Det var ju tur att Kevin fick Gummistövlarna igår för det e regnigt idag o närmare dgr ( tror jag ) Jag fick slänga 3 par gummistövlar innan sommaren, han måste gå på nåt konstigt sätt. Men det gör inget köper gärna fler åt honom om det behövs, för 4 par skor kostade 357 kr igår. Gympadojorna såg ut att vara knytna men det e karrborr istället, coolt och praktiskt. Jag o Marielle fick varsina "pumps" också.

Sen åkte vi till Tarmo o fika lite, Finsk Blåbärspaj, gott.. Jag vill göra en smulpaj nån dag har ju hela 1,5 liter bär i frysen haha. Måste åka o plocka bär nån dag, vill ju kunna ha lite hemma i höst/vinter.

                                                                                     

På kvällen gjorde vi tacopaj o drack cola. Lite vardagslyx på en måndag. Lite mysigt :-)

Får se vad man hittar på idag, matväg Finsk korvsoppa  ikväll, gott det med ;-)

Vi höres senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0