Sista dagen i Suomi.

Tänka sig vad fort det går imorn e vi på båten på väg hem till Sverige. Men samtidigt längtar jag efter dem nya bebisarna. Så sött. Har även köpt varsin sak åt dem. Passande mammornas smak enligt mig... Har endast sett Heidis bebis han e ju världens sötaste iallafall så lik min gudson Jasper <3. Söt e nog Sannas med. Hörde rykten om att han e lik Tristan <3 då kan man bara vara söt.. För min gudson e sötast.... Hörs det att jag e stolt över mina gudsöner!!??

Jag hann tyvärr inte träffa min gudson i Finland han var i Helsingfors, när vi var till Hämeenlinna. Men nästa år kanske, hehe..

Nu ska vi snart äta potatis o köttfärssås, sen vaniljglass o jordgubbar, mums.....

snart ses vi igen.... Saknar o älskar mina vänner på andra sidan pölen. Det har varit kul här med men vill ju vara hemma snart igen ;-)

Pussar o kramar på mina läsare..

ps Kevin kom med dem dyra riskakorna till mig i affären idag, men jag sa att vi köper dem hemma för dem e alldeles för dyra här, heheh. Så kul bara för jag nämnt det i ett tidigare inlägg. (Han var ju inte med till affären då jag såg priset....)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

tack för dina fina komentarer. vad härligt att åka till finland och komma bort från eskilstuna lite. :)

2009-07-07 @ 18:06:44
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0