Skräckscen

Min son kom in jätte ledsen! Blödde lite här o var. Jag vart rädd!! Han var rädd!!


Knät lade jag om lite för det var lite djupare än dem andra skrapsåren...

Sen var det ett rejält skräpsår på hans lilla mage :-.(. Mitt mamma hjärta mådde dåligt. Men nu e han ute o leker igen. Tur det, men cykeln får han inte använda förrens han kommer hem från Kolmården... Han cyklar som en dåre med den... Hinner liksom inte med själv, nu tror jag hans cykel åkte på en sak på marken så han hoppa med cykeln o därefter ramlade...

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen så man kan åka till storstan tror jag det blir. Heippa, hörs...

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Fy vad läskigt! :( Skönt att Adrian inte kan gå än så man inte behöver oroa sig för skrapsår och ont! :P kram

2009-07-13 @ 20:06:57
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0