V-rås

Jag åkte till Västerås igår ville verkligen träffa Mia kusinen min... det var så skönt att få vara en del av deras sorgarbete. Jag fick ett litet tråkigt o oväntat besked igår. Att det inte blir någon kryssning för våran del, men det blir istället Malma marknaden!! Vi får helt enkelt hitta på annat istället... Det e vi bra på.

Sen får jag bli bättre att ringa mina syskonbarn o ta hit dem <3 Vill ju ge dem av min kärlek så tänker ta mig i kragen nu!! Man slarvar lite med vissa saker som är självklara, så nu e det dags... Vi har ju haft vår tacokväll o lite annat mys, men måste tas mer tid att umgås!!!! Göra en egen kryssning med dem om dem själva vill så att säga...

Fick även mina 100 foton hem idag mer än nöjd!!!! Vill ju beställa mer, måste fråga min kära mor om vi kan fixa det :-) Kanske passa på att skicka efter en förstoring på pojkarna.... skulle vilja hitta nåt kort på alla 3 killar!!!

Älskar er Tommy o Rasmus o Kevin glöm aldrig det!!!!!

                                  Här ska en bild på Ralle upp hade inte i denna dator     

nu ska jag sova... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0