Våran lilla tältutflykt.

                            Jag fixar till salladen, gott.

                 Vi ska precis inta av grillade kycklingen, sannas gjorda potatissallad o sallad

                             Marielle frös så hon fick en filt över sig.

                 Kevin i sin normala pose

                 Totte o Malin :-)

                 Micke o en annan man kommer ej ihåg namnet

                  Jag med lilla Vilmer, sötnosen

                   Sammahär vad sött o han värmde mig med sin närvaro

                  Vårat lilla tält, Marielle kikar ut, Hellooo!

                 Kevin myser i sin sovsäck, han sov som en liten kung :-)

Vi åkte faktiskt hem vid 3.30, det började ösregna men det ända som vart blött var lite på kanterna av "tältbotten." Kevin sov hela tiden, medans vi andra var vakna i några timmar o sen somnade vi hemma i min säng :-) Kommer garanterat göra om det!! Bara hoppas på bättre väder nästa gång!!

Kevin köpte en (leksaks)pistol igår, alla grannpojkarna har ju det så han fick en till på marknaden. Vi åkte karusell me Emelie, Marielle o jag. Kul!!! Extrem fly, igen... Vi köpte även godis remmar o pokemongodis, yu gi oh kort o Pokemonkort.
När vi kom tillbaka fick vi lite grillat, gott!!! Fläskfile, champinjoner o örtmarinerat "grillad" potatis.

Sen åkte vi som sagt hem bra för jag tänkte inte gå på marknaden på söndagen. Det e klart Sven Ingvars spelar ju där 15.00 heheh ville knappast gå dit.

Kram o Puss.

ps idag blir det Amy Diamond på Parken Zoo o kanske får se lilla Mio om vi åker dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0