Viking Line och Bebis

Vi hade en bra dag igår. vi beställde pizza och sen åkte vi med Annes skjuts till Helsingfors. Till färjan som skulle ta oss till Sverige o vidare hem till Eskilstuna, vad jag har saknat min soffa, min familj, mina vänner o framförallt våra egna rutiner!!

Just nu e min lillsyrra nere på gården o träffar Totte "The man", hehe..Hon hade klippt hans hår häromdan, gulligt.
Tänkt om jag skulle få röra nån killes hår, bara rufsa till det, saknar visst ett ex, tyckte mig se honom 2 ggr i Sthlm idag. Jag har lite svårt att släppa vissa personer som jag låtit komma mig närmare än många andra, så e det bara.  

Träffa en jätte gullig bebis idag!!!! Min egna nya polare, "Bossen" Dex Så himlans gulligt:



Onpa hiiiienooo yöhaalari :-.)




Några foton på mig o Dex ett på Marielle o Dex

   

jag kommer att sakna våra galna skrattanfall mitt på nätterna, och nästa gång kommer Niklas garanterat kunna prata. Arttu kommer att sova lika mycke, och Marttin kommer att ha en helt "ny" lätthoj. tror Kimmo har fixat jätte mycke hemma o Anne kommer jobba kvar på samma ställe som nu. Hehe får se hur rätt/fel jag kommer att ha.

    

Vi hade det bra på båten, vi kollade lite på Pippi o Ville Viking, drack VilleDrink, och jag en Razzer, Kevin fick ansiktsmålning i morse innan landstigning, vi spelade lite kortspel innan läggdags hade så ont i huvudet att var tvungen att gå till hytten hade haft det sen några timmar. Men vi hade roligt i hytten med!
 Här känns det skönt,
att snart få hämta bilen från Sanna som varit snäll o haft den på deras gård, sen tänkte jag mest på rutinerna, ok kev somnade för några timmar sen, men jag pratar med ett x från Finland han hittade mig på FB  hehe, kul att minnas tillbaka och även prata om sina liv som dem e nu.

Måste nog klara av att publicera detta inlägg o stänga av datan... kram på er så hörs vi typ imorn igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0