3G mobila internet var bara så dåligt

Min nya dator kunde ej ta emot 3:s internet mer än 2 dgr. Vad jag vart ledsen för det, men T har den hemma så nu har jag Comviq och den fungerar hur bra som helst, tacka vet jag Comviq.

Efter jobbet åkte eller rättare sagt efter ca 2 timmar då åkte jag o Jess till Tuna Park med modemet hittade inge fel sa dem. Men denna dator ville inte.... Sen åkte vi o hämta hennes hund Lollo från Storstan. 

Jag Kev Jess o Tarmo åt snabbmat i form av pizza. Gott men det e inge höjdare när det e varmt ute. Kommer ta med det till lunch imorn... 

Min älskade kusin Jari var här idag vi pratade lite o sen kollade han hur det var me Kevins cykel. En pojke hade cyklat in i honom utan att bromsa, för han kan inte det, bara med fötterna säger dem. Lite trist för han köpte cykeln i torsdags!!  Men inge fara så länge Kevin är ok... Materiella skador gör inget! Det bästa e ju att jag inte köpte den dubbelt så dyra cykeln.. Annars skulle det ha svidit :-)

Nu ska jag stänga av här, så ses väl imorn antar jag!? kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0