Alltså jag älskar bio!

Jag brukar somna hemma när man kollar på film, men bio det e nog min nya hobby. Baksmällan är den bästa film jag sett tror helt ärligt iallafall i komedi väg. Jag gick på bio med min syster Marielle. Vi hade det jätte bra o roligt hade vi också.



Hämtade upp S, hennes f..... bror o nån brud *arg*.... Skjutsade dem till Harrys, hoppas dem får det bra för jag stannar hemma. Vill och orkar inte gå ut ikväll. Vi kan sätta dem pengarna på annat roligare imorn :-) Utan att ha ångest över nåt man gjort som man glömt bort hahahaha....... Ja ni vet vad jag syftar på.....!??

Nästa gång e det bio med min älskade son som gäller. ( Ice Age 3) Har endast 2 biljetter kvar nu o fler köper jag efter semestern, om det blir så som jag tänkt. Måste göra något ute under semestern inte sitta på bio stup i ett :-)

Sov gott alla mina nattliga läsare (skämt) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0