En bra dag.

Jag fick massage på jobbet idag 14.00, sen åkte vi o lämna Kev hos mamma o vi handlade lite på ÖB, tvättmedel o Allrengöring, sen till dadaaaa Maxi vart annars??...

Vart hypnotiserad, jag vart yr o illamående, så jag tror på det. Skulle inte isf kunna mått så konstigt, eller!?? Vi får ta det en annan gång på nytt helt enkelt....

Jag o Kev stannade hemma hade lite lust att gå på invigningen av Eskilstuna 350 års jubileumet, men orkade inte och M ville inte gå med mig :-( Hon hade ont i huvudet. Så imorn ska man gå på kvällen o lyssna på lite musik osv....

Nu ska jag snart sova e trött. Hali ja Pusu

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du inte mår illa idag!!

2009-06-05 @ 10:07:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0