En lite orolig natt..

Jag kunde inte sova så bra i natt, men ska inte klaga har varit rätt många nätter som varit bra nu. Varför ska man tänka så mycke emellanåt!?? Kan man inte bara släppa på dessa tankar o ta tag i saken om nåt händer. Nej visserligen skulle det vara bättre! Måste lära mig o strunta i saker innan nåt händer med dessa.....

Annars har vi det bra, vi har ätit frukost Oboy o pepparsalami smörgås, Kevin även yogurt o flingor :-).. Han har fått tillbaka aptiten så snart hör jag att jag e mer hungrig eller nåt!!?? Älskar när han äter ordentligt. Han har inte gjort det alltid. När han var yngre var det svårt o få i honom vilken mat som helst. Det kanske inte går nu heller, men han äter iallafall mer nuförtiden...

Fick en film på posten igår som jag glömt att jag skulle få eller ja Kev såklart :-) Han hade ju velat se den på bio eller iallafall sagt att han vill se den. Sagan om Despereaux heter den ... Så nu har vi nåt o titta på när vi e hemma i 2 dgr onsdag o torsdag. Sen får jag se hur jag vill ha det ragga barnvakt eller vara hemma själv. Har inte bestämt mig ännu...

Nu ska jag kolla vad jag måste göra innan jag börjar jobba 15.00... Jag slutar jobbet om ca 12 timmar o 30 min fast jag har ju inte ens börjat ;-) Härlig tanke....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0