GLAD MIDSOMMAR

på er allihopa!

Igår var vi och köpte en ny cykel åt Kevin (från Biltema):



Och sen köpte jag denna skönhet till mig själv!!:


En bärbar dator!!! Tänk att jag har köpt det nu. Har stått ut med den förra datorn i ca 7 års tid. Och det e lång tid om man kollar på livslängden på en dator.. Alla tjata att köp en ny, men jag vägrade tills ca 2 dgr sen då tog jag ett stort steg och bestämde mig att nu får det vara dags. Så vi drog till Media Markt i Västerås och där vart jag kär i denna planka svarting
;-.)

Sen vart det ju broöppning i Kvicksund på vägen hem, så jag kom ju för sent till jobbet (10min)



Ser att Kameran ff visar en timme för lite. det ska ju vara 14.24... :-)

Nu såhär på midsommar har man jobbat 7.00-14.00, sen åkte jag o hämtade mamma, Kevin o Marielle. Fixade iordning mig lite sen far vi till V-rås. Vi firar midsommar här. Vi har ätit gott!

  
vad gott det var! Men det pinsamma e att jag sa till Marika o Simon  

- Brödet e förresten ugnsbakat!
- Det e väl all bröd, säger Simon.
- Ja h-lvete det har du rätt i, jag menar stenugnsbakat. säger jag o skäms. Vaddå röding med blondinhjärna.

Det var ju bara jätte kul, hehehehe......

 Marika o Simon
Söta paret, hoppas på  att få träffa er snart igen. Kul o prata lite data o så.... Simon hjälpte mig o installera mobila bredbandet o jag fyllde på 1 vecka. Jag har ju comhem hemma som jag måste fixa så jag kan använda bärbara när jag e hemma o denna när jag e ute i svängarna.


Min kusin Markus hund Slotti o Kevin. Han e lite skygg men börjar bli min kompis för jag muta honom:


 Mamma <3
 Snyggmarielle <3
 Ellen <3
 
Nu ska jag umgås. Kram.... Ha det jätte bra /Anette!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0