Härlig nästsista dag på jobbet.

Det var jobbigt att jobba idag, men det gick bra ändå. Man e på väg på semester redan. Bara 1 dag kvar o jobba sen ledig i hela 5 VECKOR!!!!

Jag plockade upp min mamma o moster innan jag hämtade Kevin hemma (Marielle barnvakt när jag jobbade) o vidare till Sundbyholm. Där åt vi våran medhaven mat som bestod av Grillad Kyckling Potatissallad o Grönsallad, salta kex o jordnötsringar, nami nam nam....
Vi kasta Frisbee till varann o Kevin bada lite vi blåste även upp en delfin:





Sen tänkte jag visa snälla o snygga människor:


Najibe, Mimmi, Marielle o Kevin.
Barnen, Har precis kommit med glass till oss :-.)

N u ska jag ta o göra annat så vi höres kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0