Ibland är man bara så himlans idiotiskt dum!

Jag gjorde en sak på jobbet som jag kanske ångrar såhär i efterhand. Ibland e man riktigt dum att man inte tänker sig för vart man säger saker som inte ska sägas just där.... Men gjort e gjort får stå mitt kast helt enkelt :-) Ärlighet vara det längst!?? Eller ska man ljuga för att gå ännu längre!?? Ibland undrar man!!!

Min syster M ringde mig när jag satt på ett möte. Var tvungen att svara kunde vart nåt me min son eller mamma.... hon ville bara fråga om jag kunde komma hem till henne så vi kunde cykla o sola. Så det gjorde vi i ca 2 timmar syns?? NEJ heheh men min syster är brun o fin.....


Jag läser Vecko Revyn o äter Ica`s "trippel isglass... Solar kanske lite också
:-)


Var tvungen att ta bild på månen, den e framme hela dygnet, inget jag lagt märke till tidigare

Vi åt färsk potatis sill o gräddfil (jag) Kev åt korvstroganoff till istället.... det var faktiskt jätte gott... Nåt man längtar efter vid sommartid... Annat jag verkligen längtar efter e en drömkille som bara allt kunde klicka med att stå ut med varandra i vått o torrt sen ev. senare i livet också i nöd o lust.... ;-)

Nu ska jag försöka smälta saken brukar inte ta hem jobbet, men visst f-n ska man göra det just nu.... Shit också.... Ursäkta min frustation...

Kram på era solbrända vänner.... från en blekfis :-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0