Kevin börjar skolan 20/8 8.30

Det vart jätte lyckat med avslutningen, men tråkigt att vissa får sluta, för att ge plats till en redan anställd. :-( Barnen verkligen älskade Tarja i köket.....




Kevins förskolelärare:



Anna-Liisa går i pension nu. Hon var sträng men ändå lärde hon barnen bättre än många andra läraren skulle ha gjort.



Kevin har en lång stund varit mindre glad över dem lila/rosa brillorna, men han var ändå duktig att sjunga o uppträda, Min älskade lilla son, vad mamma är stolt över dig!!!!


Oscar, Jasper och Kevin


Michelle och Amelie ( Kevins klasskompisar o Amelie e hans syssling)


Nico Michelle och Kevin överräckte blommor och 2 kort till läraren



Svårt att ta foto på, men Andreas mamma har gjort denna fina!! Hela 14 elever :-)


Melissa hennes mamma ( i bakgrunden Amanda o hennes lillsyrra)

Vi hade det bra på skolan. Vi fick fika 2 ggr för vi var kvar o pratade med folk. Kevin Oscar o Jasper lekte en del på gården. O Marielle fick vara med mig, stackarn :-)

Just nu spelar Killarna ps2 o Marielle vilar. Måste fixa lite lunch, väldigt lätt sådan, korv me bröd. Vi får äta rejälare middag sen.

Ska ringa en massör nu o kolla tider åt mig o Marielle. 30 min 100kr det e det värt....

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vi har både minifom och sempers magdroppar som vi ger honom, men det äe just när han ska göra 2an som han tycker att det är jobbigt :( massera magen hjälper ibland men sen provade vi med att ta tempen och det fungreade igår i alla fall. Jag ska försöka att dyka upp på jobbet någon dag oxå, men dagarna bara rusar förbi. hur är det med dig då?

2009-06-10 @ 09:12:53
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0