Mysigt

Just nu har jag en hundvalp, Louise, i min famn. Det e så mysigt.... hon e så liten...

 Jag o lilla hunden     Louise

 Kevin rastar L          Hunden o Kevin vill in i värmen

 Dem vart lite trötta  Marielle o Louise

Vad jag vart irriterad på all denna hundbajs som folk inte kan plocka upp efter sig!!!!!
Det låg ju runt hela gräsmattan ju! Jag t om tog upp en annans hundbajs som log bredvid Louise bajs, normalt?? Vet ej men jag gjorde iallafall, hade lust o ta upp allt men orkade inte....

Vi har sjungit Suomi Rock Sing Star för första gången inte lätt!! Men ack så kul!!! Sen har Kevin o Marielle sjungit idag med:


Och så hade vi en mysig söndagkväll med tacos o lite tvtittande...

                  

Idag håller jag på o tvättar lite, bytt rent i sängen så i natt sover man som en drottning igen, hehehe... tvättade ju häromdan också men passar på idag för jag e ju hemma o med en hund kan man inte göra så mycke annat än vara hemma o vänta på att Jess hämtar henne. Vi måste äta lite lunch nu o sen ska jag hämta tvätten o sen till stan o byta klockan som syrran fick ju julklapp av mig.

<--Denna men kanske byter mot denna: -->

Nu måste jag dra ... Heippa..... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0