Nu e min "nya" soffa på plats

 Ektorps 3 sits soffa

Det känns jätte bra!!!  har länge tänkt köpa denna, men har inte haft råd. Härligt, nu e den här hos oss, ska möblera om imorn tänkte jag... Städa o göra lägenheten som ny :-) Vilken lyx nu sitter jag i vardagsrummet och bloggar!! Så nice!!!! Skulle inte kunna ha det bättre nu när jag inte gick ut o festa idag heller... Vi har ätit lite godis o chips.. Gott.... Kollar på film, just nu handlar det om julen, vad jag ska ha en jul hemma här för en gångs skull... Göra julen till en lugn o trevlig högtid inte så stressigt som förra julen.

Vaddå spårar ur denna inlägg !!?? :-)

Min son har talat om en sak för mig så hoppas nästan han gör så också... Det återstår och se.....

Min systers x satt här på våran gård ikväll, försökte få hit henne men det gick inte alls,  hahahaha... Får se om han kommer nån annan kväll då....

Återkommer imorn orkar inte längre skriva nåt.... Men med denna dator kan jag skri´va hela natten om det inte vore att man e så trött... Kram o byebye / Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0