Parken Zoo och Skjulsta

Jag, Kev och LaurilaSystrarna åkte till Rut o Samuel. Dem var hemma så vi gick till P-Z från dem, de bor ju så nära o bra. Det var så trevligt så :-) Fint väder och fina minnen...


Kevin vart såhär tjock efter pannkakan han åt till mellis.



Innan vi gick iväg till Parken Zoo studsade barnen på studsmattan, och kastade pil. Vilket fint väder det var idag!!
     
     
     

Det finns så mycke mer att visa för denna dag var så händelserik och så trevligt !!!! Fantomen var på plats, Masken åktes av Kev för första gången det var jätte roligt... Vi hade med banan o festis sen efter allt åkte vi till Mc D och åt.

Vi åkte bara hem och packade badkläder och åkte till Skjulsta (badplats) och barnen bada medans jag o M skulle sola men solen gick ju med vår tur i moln... Kevin o co släppte iväg våran badboll, men det gör ju knappast något för det går o köpa en ny...... Jag kunde inte gå ner i vattnet, det var några killar som tänkte hjälpa oss men gjorde inte det till slut :-( Men tänken var ju god...

Jag o Diana planerar att åka på kryssning, hoppas det blir utav.... Om inte vi e på semester på annat håll då åker vi vecka 28.

Måste dra nu har annat för mig än att sitta här.. Kramar om er mina bloggläsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0