Resan e bokad




Vilken tur att jag kom på ett sätt att minska kostnaderna me minst 1500-2500kr på resan till Suomi. Det var ju as dyrt från början men som sagt jag greja detta.... Nästa år ska vi utomlands det ska jag spara till i ett helt år. För vill verkligen iväg långt! Då e ju Kev 7 år så det e dags för hans 2:a utlandsresa!! En som han kommer att minnas den förra minns han inte han var ju så gulligt liten då. Typ 1 år gammal...

Sen kommer vi även göra lite små utflykter vill till Järsvö, kommer kolla efter billiga resor dit eller sen kan man ta bilen, får se... Där finns det en jätte rolig djurpark osv har jag hört :-.) Vi skulle åka till våra vänner som bor där.

Nej men nu måste jag sova en stund annars blir det inge roligt imorn. Jobbar ju tors, lör o sön sen e jag ledig i hela 5 veckor!!!!!!!!!! Yihaaaaaaa.....


Lägger ut lite foton o så imorn från när vi var o bada o på mina käraste i Storstan! Jag har lovat att lägga ut foton på min "frus" pojkvän, hehehehe... Så måste hålla mitt löfte....


Kram o puss på kind o vissa på mun :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0