Sällskap hela dagen :-)

Vilken dag det har varit! Vi vaknade vid 9.00. Sen var det tvättning av kläder som gällde, och min soffklädsel.  Min vän T kom förbi och hjälpte mig att möblera lite. Nu har Kev en egen dator på sitt rum men han har inte suttit där mer än 20 min idag. Han har cyklat o varit ute typ hela dagen istället!! Han är duktig min älskade son..

Melissa och Ella var här. Melissa och jag försökte oss på SuomiRock på Sing Star det vart väl någorlunda resultat ;-) Dem åkte hem till ca 17.30.
Får se om dem vill med till Parken Zoo imorn, ska fråga. Rut o Samuel har ju ändå inte svarat på mitt sms jag skickade o fråga om vi skulle gå dit imorn... Har bestämt att vi måste göra nåt med Kev nu när jag ändå har semester en dag " i onödan" Vi pratade om midsommar i Göteborg, men blev lite ändrat men jag hann ej ta tillbaka semestern innan dem tog in en ersättare :-(... Dem e snabba när det inte behövs ju ....

Lite foton från igår:


                                             Kevin bredvid blommor

 
                                Kevin med buketten vi plockade


                                    Marielle, Slotti, Kevin och Ellen


         Jag o Marielle fick en sån här TUPLA, GOES FINLAND, Iisalmi

Jag o Susa var på promenad idag ca 45 minuter. Sen var jag tvungen att laga kycklinggrytan a là Anette. Marielle sover här så vi kollar på en film på 5:an.. Wisegal, verklighets baserad. Bra faktiskt!!!!

Kevin var rätt skitig när han kom in så duscha ficka han göra. Hade åkt i vattenpöl, cykeln var lerig o han var lerig upp till öronen.. Nu har han sovit sen över 1 timme sen, idag var han trötter.... Skönt för oss hahaha....

Måste dra nu filmen e för bra för att sitta här....  Eller jag sitter iofs i vardagsrummet på soffan, hehe...

Kram. Ha en trevlig arbetsdag imorn jag har semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0