Semester

Idag kl 16.00 började min semester! Nu e jag ledig i 5 veckor. Kan inte fatta att det e sant!! Hur skönt som helst!!!!

Jag skjutsade hem min moster till Västerås efter jobbet så Kevins pappa skjutsade Kev till Heidi o co istället, för vi ska sova här nu innan bebisen kommer ut ;-) Längtar så efter min nya "gudson"... Jag kommer att ha honom som en fast han kanske inte blir min gudson på riktigt! Jag kan ju inte tvinga mina vänner till det :-D....

Får se vad som händer ikväll kanske bara sitter vid datan allesammans. Jag har ju min med mig :-) Heidi har en o Bo en.. hehehe... Så behöver vi inte bråka om vem som ska ha datan... :-D Barnen e ute o leker. Såhär kan det se ut:

Fina pinnar, Kev har samlat en hög på våran balkong men jag har sagt att  dem ska ut
när jag köper blommor ut på balkongen, blir väl efter resan vi ska på.....

Nu ska jag vara lite social o ropa på Kev han måste äta lite nu.... Svårt att få honom att äta när det e varmt o sen har han ju en massa kompisar på gården...

Kram så länge o HEIPPA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0