Städ o tvättdag

Vi har städat o tvätta här idag.

Såhär kan det se ut när Kevin ska hjälpa till i sitt rum:


Kevin hade hällt ut lite för mycke vatten på golvet o skulle åka skridskor me mina tofflor.

Kan det vara PIPPI inspirerat!!?? ;-) Jag kunde inte mer än att skratta o tycka att han e den sötaste pojken i hela universium!!!!

Vi ska åka till min kollega Lena en liten stund snart, ska bara fixa me tvätten o diska upp frukosten o lunchen..

Kom även på att jag är lite sugen på att rösta (EU valet) idag, hinner ju inte nån annan dag känns det som. Vet vilket parti jag ska rösta på men inte på vilken person..

Nej nu ropar min tvätt att den vill upp på tork... Ha en underbar fredag för det ska vi ha!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0