trevlig helg

Vi var till min kollega Lena o Per. Kevin hade jätte trevligt han vart kär i Pers hund, Sofia... Matade henne o sprang med henne o kastade kottar som han hämtade tillbaks.... Vi fika me Rabarberpaj o vaniljsås o kaffe el äppleläsk...
Kevin åkte bakom på en fyrhjuling, det var poppis....

Jag var me min moster till Strömsholmen på RixFm Festivalen. då träffade man folk lite här o där, från förr.... Sarah Dawn Finer, BWO, Alcazar osv var där. Jag har bilder men lägger ut den imorn eller nästa gång skriver ett inlägg.
Jag drack kanske lite för mycke igår. skulle vara nykter :-( Tyvärr, men trevligt var det o nu vet jag vart man står hos en kille jag tyckte om. så nu e det bara att gå vidare o glömma honom. Sen vart det lite konstig stämning mot slutet av kvällen, men sånt händer :-)

Nu ska vi gå ner på stan på studentfest ggr 2...Eller det e 2 syrror som tar studenten idag. Olika skolor så vi får det jätte stressigt att hinna från Rinman till St Eskil inom 30 min... så sjukt att det ska vara så nära inpå...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0