Vaddå galet roligt!!!!!!








Alltså denna dator har webbkamera så med den kan man ta bilder med ram runt eller lite vridna o galna bilder med olika effekter :-)

Vi har hunnit äta lite frukost så jag ska dricka kaffe snart o sen ska jag ta en dusch. Vi har ju Slottie här så måste väl ut med honom snart :-). Vi barn som när mammorna gick ut med hunden i morse. Så skönt. Fast Kev ramla ner från sängen i natt. Vad rädd jag vart att datan skulle ligga just där. Men Marielle hade den vid hennes säng... Jag visste ju att inte Kev gjort illa sig så oroade mig mer för datan, hehe....

Uppdaterar senare, för nu vill Kev spela på datan o jag ska dricka kaffe o äta macka... Den ugnbakta ;-)....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0