Varför ska det vara så dyrt att åka till Finland!!

Att behöva betala 4000-5000kr för att ta med egen bil till Finland e ju skandal inte e det roligare att betala 2600kr för mig o Kev i en hytt endast ingen mat eller nåt får man med... Så tror mina planer kraschar här o nu på en gång.... Men det kommer nog fler chanser. Ok om vi hade vart 2 vuxna o 1 barn men att betala så mycke för mig o en 6 åring det e inte värt priset för en vecka, jag planerar inte min semester så bra. Boka tidigt rabatter får jag då glömma :-)

Allt ordnar sig. Vi kommer att komma iväg nånstans men vet inte riktigt vart ännu...

Idag jobbar jag 15-21.30. Så innan dess ska man hinna packa Kevins saker han ska ha med till sin pappa (över natten) O duscha o diska ska man hinna. Vi har inte hunnit så mycke ännu. Jag vaknade av nån dröm 7.30 Kev sov till ca 8.30 skönt med sovmorgon :-)

Igår hade vi avslutning på fotbollen. Fint väder fick vi då. Innan var vi hos Heidi o co, trevligt. Snart får dem bebis...  Kebabatallrik vart middagen vi vart bjudna på GOTT.... kollade även på TNIS A-lag som spela mot assyriska eller vilka det va?? 2-1 till bortalaget...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0