Västerås e en grym stad

Jag var barnfri igår o inatt så jag åkte till V-rås o min moster. Vi var på Rix Fm Festivalen o sen hade demnåt som kallades city festivalen, grymt skoj....

Jag köpte ett par fina örhängen, mer vart det inte....Min moster köpte brända mandlar GOTT Men vi skrattade åt tanken att chocka en annan moster med dessa kläder:

 Skit fula :-)



Vi såg Velvet, Starpilots, Janet, Erik Hassle o Daughtry. Missade en del. Pandora var på egen scen efter RF festivalen.
Jag o Ellen drack varsin cider, det var ju inte ens gott, päroncider ingen höjdare..

 Daughtry. Snygga killar

Jag pratade även med Anne i Suomi dem vi ska åka till. Det gick bra att komma datumena vi bokat för... Bra det!!

På väg till centrum skulle vi åka buss, men jag hade ju inte köpt biljett innan så jag fick åka gratis pga att chauffören var stressad o lite otrevlig... Spara 22 kr till min semester kassa ;-.).... Sen sparade jag ytterligare lika mycke för vi gick hem på natten. Så då har jag råd me glass på resan, f*n va nice.... :-.)

Min kusin talade om för oss att " King of Pop" Michael Jackson hade avlidit. Kändes lite konstigt...

 Rip.Michael Jackson

Kommer ihåg min första LP var en av hans album...

Fick idag även veta att Kevins pappa o hans tjej ska gifta sig 1 aug. 2009. Kul för dem. Alla var finklädda idag för Leon hade fotat för sin 1 års fotografering. Kevin var där över natten. (15.00-12.00)

nu ska vi åka till Sundbyholm o sola (bada)..

Kram  






Vi gick även ut med Slotti innan läggdags... Lite småkyligt var det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0