Vilken härlig dag!!

Kan man trivas med sitt liv mer än just nu?? Jag har en son som jag älskar över alla andra här i livet!! Sen har jag fina vänner o trevliga bekanta. Och min familj e guld värd!!! Vad roligt jag Kev o Marre har haft idag!! Tack syrran för denna dag!!

Sen ska jag få köpa en 3 sits Ektorps soffa för en jätte billig peng!!!! Det blir den bästa semesterpresenten till mig själv!! Sanna ska hjälpa mig att möblera eller iallafall tala om hur det ska vara, eller hjälpa mig att hitta lite nya lösningar :-) Måste även köpa bordstabletter till mitt "matsalsbord", men jag har inte hittat nåt intressant.. Min moster har jätte fina vita ska försöka hitta likadana...

Måste lägga mig på soffan o ringa min kollega. Måste höra om hon hört nåt nytt....

Kram.....

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

tack för dagen :)



på den?

2009-06-15 @ 23:15:03
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0