2009-03-31 Tisdag

Tänk vad tiden går fort imorn e det april redan!!!! Nu har jag minsann sett en massa fina vårkänslor, blommor o videkissar, somliga har bytt till sommardäck osv osv

     Några härliga bilder av våren....

Jag köpte även lite påskfjädrar i härligt rosa, hehe. Sen ska jag ha gula nånstans o lite annat påskpyssel. Men får se vad man hinner plocka fram, påsken är ju snart över igen. Annat e det med julen då ska det göras mycket mer. T om byta gardiner. Jag ska försöka att byta gardiner till köket i veckan, kom på att det skulle jag ju göra....

Nu tänkte jag klä på mig o sminka mig lite. Måste skynda till stan ska träffa 3 st från jobbet. Vi ska på afterwork innan vi ska på föreläsningen. Ska vara där om 30 min så nu drar jag igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0