Äntligen lunch-time....

Va skönt det känns jag har städat färdigt nu. Bara att lägga på mattorna som varit utomhus ett par dar, och nej dem är inte blöta varit under tak hela tiden. Vilken skön känsla att möta en ordning o reda, kanske inte helt tiptop men det strävar inte jag mot heller... Vill kunna leva i mitt hem och inte bara ha sterilt o tråkigt.

Nej nu ska vi åka iväg på lunch o allt annat som ska fixas. Skönt o få lite gjort att man inte bara slappar eller det har jag ju inte gjort heller, men så känns det direkt man kan sitta vid datan eller läsa en bok. Man blir nästan rastlös.
Har ju nyligen haft en depp.period då man helst av allt bara velat slappa o vara inne... Men nu e det slut för tillfället , :-).....

I helgen blir det att jobba och kolla på LD o Finalen på Melodifestivalen. Ska bara vara med min son o kanske nån kompisar får se viktigast att man tar det lugnt.

Min son kan ju skriva o läsa nu, han börjar bli intresserad av det . Han skulle leta på "Youtube"  orkade inte vänta på att jag diskat klart, då skulle han skriva Orava men skrev Orva. Tänk er helt själv kunde han skriva så närapå rätta ordet. Jag är så stolt var ju bara tvungen att ringa min syster Marielle. Henne tänkte jag på först vet inte varför kanske att hon tycker att det är gulligt eller nåt..... ;-). Man vill ju dela med sig av de stolta mamma-upplevelsen...

Börjar bli hungrig nu så dags för avresa mot "Storstan"... Jag ska lämna av Kev hos hans pappa för att slippa stressa in till stan innan 16.00..... Sen kommer han hem 3 timmar senare.

Puss på er sötnosar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0