Är man

trött eller är man trött. Messa T o sa att nu går det inte att låsa dörren på bilen. Men sen kom jag på felet direkt då han ringde för att kolla vart jag var. Va trött man måste vara då när inte ens vardagssaker går in i hjärnan. (Har ett speciellt låssystem, som varit länge nog.)
Jag har känt på mig hela denna vecka att jag jobbar på sparlåga, o tvungen att städa o tvätta fast jag inte haft orken till det.
Idag ska jag hämta syrran från skolan runt 16.00 sen ska vi åka o storhandla åt dem jag köper lite mindre men så man klarar några dar framöver. Måste kolla hur mycke minneskorten kostar till PS2, hoppas inte för mycke bara. Köper mest pga Guitar Hero, inge roligt att börja om varje gång man ska spela... Kortet är bra att ha annars med.

Nej nu ska jag byta kläder o lägga mig o läsa, trött som sjutton, hoppas man inte somnar.....

Hörs senare. Hejhopp.... Kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Tack så mycket :)Jo man har en liten kula nu! Hoppas du får en härlig kväll. kram

2009-03-20 @ 19:45:19
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0