At home....

hemma redan åkte me min sköna cykel 5 i 2 o det tar ju bara typ 7 min från stan bara man e nykter annars tar det lite längre. För mig o onda fötter kan det tamesjutton ta 30 min med tur..... hehe

Jag såg en kille live idag han var lika söt live som på FB.... Gud va snygg han är... Kan ju ligga här o tänka på honom så blir man glad..... o kanske annat med hmmmm..... Kaj J heter han.......... Nami nam nam.......

Nu ka jag gå tillbaka o messa me Micke från Järsvö eller Ljusdal vet ej ännu vart han bor för Jennie hade gett numret till honom.... Så det kan vara kul o bara messas med någon ......

God natt o sov söt alla det ska jag också göra sen..... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0