Bloggen är strulig som bara den!

Fattar inte vad den håller på me bloggen, men jag bara tryckte på en knapp vips så fixade jag felet alldeles själv!! Faktiskt jätte skönt. Några inlägg ser ut att dem är skrivna ihop i en massa, men så e inte fallet. Orkar inte fixa det för det tar för lång tid. Plus att blogg.se är bara så strulig så jag fattar inte. Hade skrivit en massa nyss det bara försvann allt.... BLÄÄH...

I morse ringde jag till Kevins kusiners farmor o frågade om han klätt på sig, vilket han hade gjort. Sen frågade hon om jag ville ha hennes gjorda Karelska Piroger, såklart man ville ha det me lite kaffe! Perfekt då jag inte hade ätit nån frukost ännu. Dem var så GODA så :-)......

Fotbollen gick bra,men Kevin gjorde illa sig halka på en bänk som dem skulle springa upp för o sen hoppa ner ifrån. Aj det gjorde ont o såg otäckt ut om jag får säga mitt. Det var nära att jag kanske inte kunde bli farmor, om man säger så. Tur det för jag tror det skulle ha blivit Akuten nästa.... Snart e det lite för många som gör illa sig på varje träning. Men så e det ju ingen allvarlig skada, det e huvudsaken. Snart börjar våran utbildning 22 april. Hatar att jobba helg det hamnar ju på en söndag jag ska jobba på men jag missar inte Utbildningen det e en sak som e säker! Den är viktigare än jobbet för mig. Hoppas man kan byta eller så tar jag ledigt, så e det bara!

Ville lägga ut lite foton men får bli senare för bloggen strular igen.... :-(

Ska fixa lite här hemma nu, så höres senare..... Puss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0