Bra nattsömn.

Jag har inte sovit såhär bra o länge på ett bra tag. Det känns verkligen skönt att få en ordentlig nattsömn, jag drömmer alldeles för mycket och det stör min somn totalt vissa nätter.
Det ska bli nice o gå på utbildningen, roligt folk o allt :-) Får se vad vi har att prata om idag. Måste komma ihåg att ta med min fina ryggsäck jag fick från kommunal förra måndan.

Nej nu ni gott folk ska jag hoppa in i duschen sen klä på oss och äta frukost.

Stackars pojke som hostar där ute låter inte bra, vädrar på mornarna, så hör om nåt händer där ute :-)

Kram/ A

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Kram Sandra

2009-03-02 @ 08:27:18
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0