Drömt igen.

Men drömmarna har inte varit så hemska, men drömmer oftast om saker som gör mig lite fundersam eller som gör att jag börjar sakna personer i fråga. Tror jag saknar nån från barndomen nu, måste nästan vara så för drömde om hennes mamma o bror bl a.... Och saknar min käraste mormor och min älskade syster. Det gör så ont att förstå att jag inte kommer träffa dem igen. Tänk min syster som skulle varit 32 år nu. Vi kunde ha kunnat göra en massa saker. Sista gången jag pratade med henne sa vi att vi skulle ut o sen att när hon får sin nya lägenhet då skulle vi börja umgås mera. Men så blev det inte, verkligen synd! 

 2 av mina systrar Äldsta o yngsta
Och min mormor saknar jag mycket, tar hand om 2 tanter som kan likna henne till en viss del. Det gör ju inte saknaden mindre.
Märks att jag var tvungen att skriva ner några rader. Kan ju knappast prata med en 6 åring som saknar ibland han med. Det är saker som han är för liten för.

 Söta min mormor o son Suddigt foto

Tur att det är Fredag så man får vila ut o träffa vänner o släkt eller bara vara o vila ut...... Behöver verkligen rensa skallen känns ibland att den sprängs av allt.......

Ska duscha nu så man vaknar till o känner sig någorlunda fräsch.

Kram till er. Och ha en bra o trevlig fredag o början till helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0