En vanlig torsdag bara

Det har inte hänt så mycket idag. Jag tvättade lite efter jobbet, sen kom Melissa o Ella hit. De hann knappt leka med Kevin innan han skulle till sin pappa. Några timmar som det brukar bli när han ska dit i veckorna.

Åkte o tanka i lite bensin och fick äntligen luft i högra framdäcket. Ja nu kom jag på min vän Tarmo efterbesiktade min bil idag, den gick igenom, JIPPIIIII!!!!! Bra gjort hade den sagt t om.... Suveränt Tarmo dig kan man lita på, annat kan det vara med oseriösa bilmekaniker. Så om inte annat kommer i vägen har jag min SAAB ett år till. Ska försöka få en av mina drömbilar köpta om några år, inte nu iallafall, senare helt enkelt.

Var o åt plus fikade hos Sirpa idag, trevligt som vanligt. Ena av hennes döttrar pratade om när vi lärde känna varann, för snart 1 år sen, tiden går fort.
Det är så roligt hon mindes allt..... Hur hon trodde jag var Svensk först o att jag bjöd dem på lite fika medans vi satt på en filt här ute på gården. Det kan man göra här för vi har VÄRLDENS bästa innegård!!!! Det finns mycke plats till att grilla o förresten är ju Djurgården nära o bra. Jag trivs verkligen jätte bra här, kan inte finna nåt bättre just nu när Kevin är ett barn som behöver en bra gård att leka på. 

Nu hoppas jag Kevin kommer hem, han är lite sen med lämningen skulle ha varit här vid 19. Min son måste ju hinna duscha innan det är dags för att sova. 

Sista arbetsdagen imorn, sen ledig i 3 dagar. BEHÖVS....... Får se hur det blir på lördag om det blir utgång eller inte.... Jag är barnfri lör-sön. Måste passa på att göra nåt roligt då. Vi åker för den delen till V-rås me mamma o syster nästa helg, älskar den staden.

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig, sen blir det Sveriges Värsta Bilförare som är as roligt..... KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0