Fattar inte vad det e med mig

Jag drack 1 ½ cider sen vart jag illamående, vet inte om det är för jag rökte 2 cigg inom en halv timme. Jag har som sagt slutat att röka sedan några månader. Men tänkte feströka men om det ska va såhär då får det ju vara med rökandet.... Vi ska iallafall försöka gå ut om ca 10 min. Måste ta ut pengar innan också, jobbigt värre. Jag vill inte betala med kort på krogen farligt.

Jag vill helst inte, men det får bli Harrys, fattar inte att Statt inte ska få finnas, vill ju dit!!!! Det var stans bästa utestället tills nån jävel brände ner det...... Nu får man se på skiten när man åker förbi Statt, men dem pratar om nåt "skynke" som dem ska lägga över huset. Kostnaden för vi skattebetalare betala, vilka annars??

Apropå Eskilstunas 350årsjubileum fick vi pinsar från våran "generösa" arbetsgivare, tror inte det blir nåt annat. Skulle vara kul att få vara med i festligheterna. Trivs här men lite tråkigt med allt som händer bara.....

Nej nu ska jag dricka upp resten av min andra cider så vi kan gå mot stan o försöka dansa o ha roligt, har ju sett framemot denna kväll. Imorn blir det en LÅNG dag innan min älskade son kommer hem. Får kolla på tv o ta det lugnt.

Saknar min lillkille jätte mycke, det är honom jag lever för.....

Kram o puss mina läsare .... Hörs imorn eller inatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0