En Fel låt kom till Final

Snälla snälla snällaaaa snällaaaa BLÄÄH det e ju inte en låt man skulle vara stolt att få höra på den stora schlagerfestivalen, knappast. Men alla tycker tydligen inte den var dålig... Sarah Dawn Finer var Super bra, kommer att tänka på hennes andra stora HIT som blev min o S:s låt. Saknad av någon..... Denna kille är saknad av mig för han stannade kvar hos sina kusiner när vi andra åkte ca 19.40. Var ju tvungen att hinna hem till mamma o kolla på andra chansen.. Bilden är från julen 2008.... Imorn ska jag hämta Kev 9.30 för fotbollen e 10-11 o sen på eftermiddagen ska vi till PAPPA skönt att få träffa honom jag, Kev o mina systrar ska dit. Men vi e 2 som hatar hissen, får verkligen cellskräck i den :-( Ha en trevlig lördagkväll nu ska jag kolla på tv eller kanske åka hem för Kev`s fotbollskläder är ju där så kanske skönast att åka hem ändå. Får se hur jag gör.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0