Försäkringar

är bra att ha om man inte är lite sjuk. Jag kommer att få 1000kr från Folksam, men behandlingarna går på minst 900kr så inget man kan gå o skryta om. Nacken gör ont fortfarande, men kiropraktorn gjorde ett as bra jobb.... Tony Schön heter han... Låsningen är så gott som borta, men jag ska iallafall dit 9.30 på måndag. Usch tidigt, hehe.... Gissa om det knaka till ett par ggr.?? 
Måste betala räkningen på 450 kr (saftigt, men värt) nu för han tar bara kontanter eller så kunde man som jag vart tvungen till betala hemma på internet.. Bekvämt o bra, enligt mig......

Nu har Kevin varit hemma från skolan 3 dgr imorn är vi lediga tillsammans får se hur fredagen blir.... Man får verkligen vara tacksam att Kevin har en så bra mormor som ställer upp så mycket. Nu får hon vila en dag iallafall, stackarn..

Vi var till min väninna o hennes 2 barn idag. Vi åt korv me bröd där. Och jag vart mörkhårig, kastanj... Tänk jag som varit blond snart 2 år i sträck, nu e jag rödhårig TYP...... Men man orkar inte med slitet hår som mitt blivit efter alla blonderingar, utväxten som kommer efter 2-3 veckor :-(...... Saknar redan det blonda!!!!!!!! Att det ska vara så svårt att byta färg på ett hår o trivas......... Tack för hjälpen måste jag ändå säga ;-)......

Nej nu ska jag sätta mig bredvid Kevin innan han somnar eller nu när han är sjuk har han slocknat på middan, men det vart kanske bara 30-40 min idag. Han ser tyvärr inte så trött ut ännu, han har badat o har iallafall pyjamas på sig, han ska bara få hostmedicin o borsta tänder sen är han klar för sängen.

Nu börjar nåt på tv som jag skulle se men minns ej vad, korkad JA men det bjuder jag på......

 TOP MODEL 2008

Tyckte hans min var så bra här tar kort på sig själv runt julen 2008, min son är den bästaste som finns!!!! Älskar dig!!

Kram från en STOLT mamma till en FIN pojke

Kommentarer
Postat av: Riku

kul läsning...=)

2009-03-12 @ 02:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0